Veelgestelde vragen
Hier staan meest gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet tussen staan neem dan contact met ons op of kijk bij de algemene voorwaarden.
Betalen in de winkel
U bent altijd van harte welkom om uw bestelling op te halen in de winkel. Hier kunt u terecht met speciale wensen en vragen. In de winkel accepteren wij zowel PIN als contant.
Niet goed geld terug
U kunt een product ruilen bij ons voor een ander artikel. Zit er niets voor u bij? Voor via de webshop bestelde artikelen krijgt u het geld terug binnen 14 dagen na herroeping.
Bestelling annuleren
Om uw bestelling te annuleren vragen wij u om contact met ons op te nemen. Dit kan zowel via telefoon of mail.
Bestelling afhalen
U bent altijd van harte welkom om uw bestelling op te halen in de winkel. Hier kunt u terecht met speciale wensen en vragen. In de winkel accepteren wij zowel PIN als contant.
Bestelling retourneren
Wilt u uw bestelling retourneren? We kunnen je bestelling ruilen voor een vervangend artikel of we kunnen de waarde van het artikel terugstorten. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.
U kunt uw retour aanmelden via ons My Parcel Portaal. De voorwaarden die bij het retourneren gelden zijn te vinden in onze algemene voorwaarden (zie artikel 7 en 8). Het retouradres is: Rijksweg 101, 7011 DT Gaanderen.