Veelgestelde vragen
Hier staan de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet tussen staan neem dan contact met ons op of kijk bij de algemene voorwaarden.
Betalen in de winkel
U bent altijd van harte welkom om uw bestelling op te halen in de winkel. Hier kunt u terecht met speciale wensen en vragen. In de winkel accepteren wij zowel PIN als contant.
Niet goed geld terug
U kunt een product ruilen bij ons voor een ander artikel. Zit er niets voor u bij? Voor via de webshop bestelde artikelen krijgt u het geld terug binnen 14 dagen na herroeping.
Bestelling annuleren
Om uw bestelling te annuleren vragen wij u om contact met ons op te nemen. Dit kan zowel via telefoon of mail.
Bestelling afhalen
U bent altijd van harte welkom om uw bestelling op te halen in de winkel. Hier kunt u terecht met speciale wensen en vragen. In de winkel accepteren wij zowel PIN als contant en onze Giftcard.
Bestelling retourneren
Wilt u uw bestelling retourneren? We kunnen je bestelling ruilen voor een vervangend artikel of we kunnen de waarde van het artikel terugstorten. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.
U kunt uw retour aanmelden via ons My Parcel Portaal. De voorwaarden die bij het retourneren gelden zijn te vinden in onze algemene voorwaarden (zie artikel 7 en 8). Het retouradres is: Rijksweg 101, 7011 DT Gaanderen.
